Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано уроки з ігровою направленістю в роботі з розумово відсталими дітьми. Створено моделі уроків зі спеціальною нервово-психологічною підготовкою молодших школярів. Надано методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор у допоміжній школі. Проанализированы уроки с игровой направленностью в школах для умственно отсталых детей. Разработана модель уроков физической культуры со специальной психологической подготовкой младших школьников и рекомендации по использованию подвижных игр. The analysis of a condition of a question of psychology and pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special motive of formations (educations) and recommendation for use of mobile games is developed. Ключ. слова: гра, урок, розумово відсталі діти, мотив Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|