РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000059927<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дичко В. В. 
Корекційні рухові дії у фізичній реабілітації школярів з порушеннями зору / В. В. Дичко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 67-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що ефективним фактором оптимізації якості корекційного навчання рухових дій школярів з порушенням зору буде резервний розвиток точності рухів та ОКД, оскільки традиційні методи навчання рухам сліпих дітей не відповідають їх можливостям і не забезпечують достатньої якості. Найбільш перспективними в цьому відношенні можуть бути дослідження, спрямовані на виявлення можливостей актуалізації і цілеспрямованого розвитку мовлення, розробку спеціального словника термінів; застосування спеціальних заходів наочної інформації, що розраховані на додаткове сприйняття абсолютно сліпими та дотикове і зорове - сліпими із залишковими контурним зором; урахування вікових особливостей формування точності рухів, ОКД та визначення їх позиції в організації ефективної педагогічної системи корекційного навчання рухових дій, побудови поетапного корекційного навчання рухових дій учнів молодших класів з вадами зору, яке б дозволило врахувати складну структуру дефекту, зони їх індивідуального психофізичного розвитку; рівень мовленнєвого забезпечення проективного навчання; особливості формування точності рухів, оцінно-контрольних дій, просторової орієнтації, позитивної дидактико-реабілітаційної мотивації.

Отмечено, что эффективным фактором оптимизации качества двигательных действий школьников с нарушениями зрения является резервное развитие точности движений и ОКД, поскольку традиционные методы обучения движениям слепых детей не отвечают их возможностям и не обеспечивают достаточного качества. Наиболее перспективными в этом отношении могут быть исследования, направленные на проявление возможностей актуализации целенаправленного развития речи, развития специального словаря терминов; изучения возможностей применения специальных мероприятий наглядной информации, которые рассчитаны на прикосновение и зрение - слепыми с остаточным контурным зрением; исследование половых особенностей формирования точности движений, ОКД и определения их позиции в организации еффективной педагогической системы коррекционного изучения двигательных действий; построение поэтапного коррекционного изучения двигательных действий учащихся младших классов с нарушением зрения, которое б позволило учесть сложную структуру дефекта; зоны их индивидуального психофизического развития; уровень речевого обеспечения проективного обучения; особенности формирования точности движений, оценочно-контрольных действий, пространственной ориентации; позитивной дидактико-реабилитационной мотивации.

The effective factor of quality's optimization of the correction training of the motion actions of the partially blind schoolchildren will be the reserve development of the movement and ACA. As for as traditional educational methods of teaching children's movements do not coincide with their possibilities and don't ensure sufficient quality. We may point out the most perspective researches in this respect, directed on:to reveal the possibilities of the actualization ad the purposeful development of speech, elaboration of the special means of visual information, with a depended upon the groping perception by the absolutely blind, as will as groping and visual - by the blind with the remaining contour sight; to investigate age peculiarities of formingof movements accuracy, ACA; and to denote their position in pedagogical system's organizing of correction training of the motion actions; to build stage by stage correction training of motion actions of the junior I form pupils with the founts of sight that makes it possible to take into account the complex structure of defect;zones of their individual psychophysical development, the level of speech ensuring of the project training;peculiarities of forming movements accuracy, appraisal - control actionsspatial orientation positive didactic rehabilitation motivation.


Ключ. слова: точність рухів, контрольні дії, корекційне навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського