Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: Проблеми становлення та розвитку / С. В. Близнюк; Межрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-е вид., виправл. і доповн. - К. : Політехніка, 2004. - 399 c. - Бібліогр.: 88 назв. - укp.Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Наведено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою на засадах маркетингу. Рассмотрена сущность современного маркетинга и проблемы его применения в предпринимательской деятельности на отечественном потребительском рынке, определены основные исторические и организационные принципы внедрения его в деятельность торговых предприятий. Приведён комплекс методик по исследованию рынка, определению стратегических направлений развития предприятия, оценке его потенциальных возможностей в конкурентной борьбе, планированию маркетинга и информационному обеспечению процесса управления фирмой на принципах маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА659436 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|