РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060287<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко Л. В. 
Маркетинг послуг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Ткаченко; Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 188-189. - укp.

Висвітлено деякі аспекти маркетингу послуг, зокрема, у банках, системі торгівлі, рекламній діяльності. Проаналізовано особливості ринку послуг, запропоновано їх класифікацію. Описано моделі визначення конкурентного середовища ринку, а також визначення поточних витрат і конкурентного паритету. Наведено план маркетингу психолого-консультаційних послуг.

Освещены некоторые аспекты маркетинга услуг, в частности, в банках, системе торговли и рекламной деятельности. Проанализированы особенности рынка услуг, предложена их классификация. Описаны модели определения конкурентной среды рынка, а также текущих затрат и конкурентного паритета. Приведен план маркетинга психолого-консультационных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-968-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633147 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського