Тєлєтов О. С. Маркетинг продукції виробничо-технічного призначення : Моногр. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Вид-во Сум. держ. ун-ту, 2002. - 231 c. - укp.Проаналізовано економічний стан промислових підприємств, які випускають виробничо-технічну продукцію, розглянуто складові відповідного комплексу маркетингу. Висвітлено особливості переходу промислових підприємств від планової до маркетингової орієнтації. Викладено засади системного підходу до організації маркетингової діяльності виробничо-технічної продукції в порівнянні з товарами широкого вжитку. Проанализировано экономическое состояние промышленных предприятий, выпускающих производственно-техническую продукцию, рассмотрены составляющие соответствующего комплекса маркетинга. Освещены особенности перехода промышленных предприятий от плановой к маркетинговой ориентации. Изложены основы системного подхода к организации маркетинговой деятельности производственно-технической продукции в сравнении с товарами широкого употребления. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-82-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА633446 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|