Влодарчик Я. Маркетинг у видавничій справі - фантазія чи дійсність? / Я. Влодарчик. - Л. : Кальварія, 2002. - 144 c. - укp.Описано елементи маркетингу, викладено його MIX-концепції та висвітлено здобуті ефекти. Наведено результати дослідження ринку, проаналізовано його сегментацію як основу маркетингових досліджень, цінову політику. Розглянуто способи визначення роздрібної ціни, чинники, які впливають на неї, парадигми вільного ринку, системи надання знижок, комунікації та інформування. Розкрито причини зростання ролі піару у видавництвах, зміст повного маркетингового плану. Описаны элементы маркетинга, изложены его MIX-концепции и освещены достигнутые эффекты. Приведены результаты исследования рынка, проанализированы его сегментация как основа маркетинговых исследований, ценовая политика. Рассмотрены способы определения розничной цены, факторы, влияющие на неё, парадигмы свободного рынка, системы предоставления скидок, коммуникации и информирования. Раскрыты причины роста роли пиара в издательствах, содержание полного маркетингового плана. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(0)8 + Ч618.11
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА642645 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|