Сербін С. І. Маркетинг у турбінобудуванні : Навч. посіб. / С. І. Сербін; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2003. - 72 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто питання розробки комплексу маркетингу і його управління стосовно газотурбінобудування. Наведено основні концепції маркетингу, методичні основи його дослідження, фактори маркетингового середовища турбінобудівної фірми, принципи сегментації ринків. Висвітлено підходи до розробки перспективних виробів, проблеми життєвого циклу і ціноутворення. Рассмотрены вопросы разработки комплекса маркетинга и его управления относительно газотурбиностроения. Приведены основные концепции маркетинга, методические основы его исследования, факторы маркетинговой среды турбиностроительной фирмы, принципы сегментации рынков. Освещены подходы к разработке перспективных изделий, проблемы жизненного цикла и ценообразования. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.511-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА640158 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|