РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060293<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сербін С. І. 
Маркетинг у турбінобудуванні : Навч. посіб. / С. І. Сербін; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2003. - 72 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки комплексу маркетингу і його управління стосовно газотурбінобудування. Наведено основні концепції маркетингу, методичні основи його дослідження, фактори маркетингового середовища турбінобудівної фірми, принципи сегментації ринків. Висвітлено підходи до розробки перспективних виробів, проблеми життєвого циклу і ціноутворення.

Рассмотрены вопросы разработки комплекса маркетинга и его управления относительно газотурбиностроения. Приведены основные концепции маркетинга, методические основы его исследования, факторы маркетинговой среды турбиностроительной фирмы, принципы сегментации рынков. Освещены подходы к разработке перспективных изделий, проблемы жизненного цикла и ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.511-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського