РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060298<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 272 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено типову програму курсу "Маркетингова політика комунікацій", методичні вказівки щодо вивчення кожної теми. Висвітлено особливості організації та планування маркетингових комунікацій, складання фінансових кошторисів, контролю за використанням коштів, вивчення систем, методів та алгоритмів прийняття рішень щодо маркетингових комунікацій на підприємствах різної форми господарювання.

Приведены типовая программа курса "Маркетинговая политика коммуникаций", методические указания по изучению каждой темы. Освещены особенности организации и планирования маркетинговых коммуникаций, составления финансовых смет, контроля за использованием средств, изучения систем, методов и алгоритмов принятия решений по маркетинговым коммуникациям на предприятиях различной формы хозяйствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632147 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського