Шканова О. М. Маркетингова товарна політика : Навч. посіб. / О. М. Шканова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2003. - 159 c. - Бібліогр.: с. 157. - укp.Описано механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Розкрито суть понять товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування. Висвітлено теоретичні засади конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції за умов чинного законодавства України. Описан механизм осуществления товарной политики предприятий маркетинговой ориентации. Рассмотрены вопросы одной из составляющих маркетингового комплекса - товара. Раскрыто содержание понятий товара, качества, товарного знака, упаковки и маркировки. Освещены теоретические основы конкуренции с целью выбора предприятием конкурентных стратегий и методов конкуренции в условиях действующего законодательства Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.295.5я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА635288 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|