РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060299<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шканова О. М. 
Маркетингова товарна політика : Навч. посіб. / О. М. Шканова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2003. - 159 c. - Бібліогр.: с. 157. - укp.

Описано механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Розкрито суть понять товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування. Висвітлено теоретичні засади конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції за умов чинного законодавства України.

Описан механизм осуществления товарной политики предприятий маркетинговой ориентации. Рассмотрены вопросы одной из составляющих маркетингового комплекса - товара. Раскрыто содержание понятий товара, качества, товарного знака, упаковки и маркировки. Освещены теоретические основы конкуренции с целью выбора предприятием конкурентных стратегий и методов конкуренции в условиях действующего законодательства Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.295.5я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635288 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського