РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060302<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ларина Р. Р. 
Маркетинговая политика коммуникаций : (Учеб. пособие) / Р. Р. Ларина, В. Л. Пилюшенко; Донец. гос. акад. упр. - Севастополь; Донецк : Вебер, 2002. - 288 c. - Библиогр.: с. 286-287 - рус.

Рассмотрены сущность маркетинговой политики коммуникаций, а также весь комплекс маркетинговых коммуникаций и сфера влияния каждого элемента (рекламы, коммерческой пропаганды, личных продаж, выставок и ярмарок, спонсорства, фирменного стиля), их общие и отличительные стороны. Проанализировано влияние имиджа и делового общения на развитие маркетинговой политики коммуникаций предприятия. Предложен новый подход к организации процесса данных коммуникаций, рассмотренный с позиций логистики. Представлена концепция паблик рилейшнз в формировании маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631461 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського