РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060303<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ліпич Л. Г. 
Маркетингове прогнозування товарного ринку : Моногр. / Л. Г. Ліпич; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2002. - 376 c. - Библиогр.: 252 назв. - укp.

Описано теоретичні та прикладні складові регулювання індивідуальної споживчої поведінки покупців. Розглянуто методи прогнозування та механізми їх використання в управлінні підприємствами. Викладено підходи до прогнозування процесів індивідуального споживання. Висвітлено теоретичні і методичні проблеми дослідження потреб, попиту та споживання. Розкрито суть та класифікацію потреб індивідуального споживання. Визначено фактори впливу на процес формування індивідуальних потреб споживачів. Наведено результати дослідження поведінки населення на ринку товарів індивідуального споживання як основи прогнозування. Проведено оцінку динаміки і обсягів споживання. Значну увагу приділено питанням розробки статистично-поведінкової моделі визначення індивідуальних потреб споживачів, її реалізації, моделям прогнозування споживчої поведінки населення.

Описаны теоретические и прикладные составляющие регулирования индивидуального потребительского поведения покупателей. Рассмотрены методы прогнозирования и механизмы их использования в управлении предприятиями. Изложены подходы к прогнозированию процессов индивидуального потребления. Освещены теоретические и методические проблемы исследования потребностей, спроса и потребления. Раскрыты сущность и классификация потребностей индивидуального потребления. Определены факторы влияния на процесс формирования индивидуальных потребностей потребителей. Приведены результаты исследования поведения населения на рынке товаров индивидуального потребления как основы прогнозирования. Проведена оценка динамики и объемов потребления. Значительное внимание уделено вопросам разработки статистическо-поведенческой модели определения индивидуальных потребностей потребителей, ее реализации, моделям прогнозирования потребительского поведения населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633794 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського