Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. / В. М. Куценко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2003. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-181. - укp.Висвітлено теоретичні засади сучасного маркетингового менеджменту, наведено методи та прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством. З позицій системності і взаємозв'язку розглянуто управління інструментами комплексу маркетингу (маркетингу-мікс). Описано сучасні методи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Освещены теоретические основы современного маркетингового менеджмента, приведены методы и приемы его использования в практической рыночной деятельности предприятий (фирм). Показано место маркетинга в системе управления предприятием. С позиций системности и взаимосвязи рассмотрено управление инструментами комплекса маркетинга (маркетинга-микс). Описаны современные методы организации и контроля маркетинговой деятельности предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА635297 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|