РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060307<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - К. : Ельга: Ніка-Центр, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: с. 267-272. - укp.

Розглянуто методологічні засади маркетингових комунікацій (МК) на сучасному ринку, детально охарактеризовано їх інструментарій. Наведено основні положення планування комплексу МК, а також економіко-математичну модель для визначення функціональної залежності обсягів продажу від витрат на МК. Запропоновано методику комплексного оцінювання іміджу підприємства.

Рассмотрены методологические основы маркетинговых коммуникаций (МК) на современном рынке, детально охарактеризован их инструментарий. Приведены основные положения планирования комплекса МК, а также экономико-математическая модель для определения функциональной зависимости объемов продаж от затрат на МК. Предложена методика комплексного оценивания имиджа предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР) + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636993 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського