РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060312<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Киенко Л. П. 
Маркетинговый менеджмент : Конспект лекций / Л. П. Киенко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х., 2002. - 76 c. - Библиогр.: с. 72 - рус.

Освещены теоретические и методологические аспекты маркетингового менеджмента как интегрированной функции менеджмента и особой целенаправленной деятельности, связанной с процессом обеспечения конкурентных преимуществ предприятия на рынке. Рассмотрены особенности формирования функции управления маркетингом, а также управления в маркетинговом менеджменте. Освещены вопросы разработки системы управленческих воздействий при принятии решений относительно формирования товарной политики, ценообразования, управления каналами сбыта. Приведены функциональный, системный, поведенческий и организационный методы обеспечения функционирования отдела маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1я73-2(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА631005 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського