РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060315<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимонин А. М. 
Маркетинг : Курс лекций / А. М. Тимонин; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2003. - 76 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Раскрыты основные положения маркетинга как комплексной системы рыночной ориентации производства. Изложены вопросы организации и функционирования маркетинга на предприятии. Особое внимание уделено маркетинговым исследованиям, а также маркетинговой ценовой и товарной политике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636913 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського