РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060317<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шинкаренко В. Г. 
Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Г. Шинкаренко, І. А. Дмитрієв, О. М. Криворучко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2002. - 306 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкрито соціально-економічну сутність маркетингу, висвітлено його концепції, принципи і функції. Проаналізовано можливості маркетингового середовища функціонування підприємства, поведінки покупців на споживчому ринку і ринку підприємств, збору маркетингової інформації. Розглянуто питання розробки комплексу маркетингу: товарної, цінової, розподільної і комунікаційної політики, питання управління маркетинговою діяльністю.

Раскрыта социально-экономическая сущность маркетинга, освещены его концепции, принципи и функции. Проанализированы возможности маркетинговой среды функционирования предприятия, поведения покупателей на потребительском рынке и рынке предприятий, сбора маркетинговой информации. Рассмотрены вопросы разработки комплекса маркетинга: товарной, ценовой, распределительной и коммуникационной политик, вопросы управления маркетинговой деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА634104 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського