Шинкаренко В. Г. Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Г. Шинкаренко, І. А. Дмитрієв, О. М. Криворучко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2002. - 306 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розкрито соціально-економічну сутність маркетингу, висвітлено його концепції, принципи і функції. Проаналізовано можливості маркетингового середовища функціонування підприємства, поведінки покупців на споживчому ринку і ринку підприємств, збору маркетингової інформації. Розглянуто питання розробки комплексу маркетингу: товарної, цінової, розподільної і комунікаційної політики, питання управління маркетинговою діяльністю. Раскрыта социально-экономическая сущность маркетинга, освещены его концепции, принципи и функции. Проанализированы возможности маркетинговой среды функционирования предприятия, поведения покупателей на потребительском рынке и рынке предприятий, сбора маркетинговой информации. Рассмотрены вопросы разработки комплекса маркетинга: товарной, ценовой, распределительной и коммуникационной политик, вопросы управления маркетинговой деятельностью. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73
Шифр НБУВ: ВА634104 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|