Павленко А. Ф. Маркетинг : Підруч. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 246 c. - укp.Розкрито сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції, наведено систему та характеристики сучасного маркетингу. Значну увагу приділено маркетинговим підходам, методам прямого ціноутворення, конкурентоспроможності, алгоритмам планування нових товарів, маркетингового розрахунку цін, формування комплексу маркетингових комунікацій та інструментам, які використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей. Раскрыта сущность маркетинга как философии предпринимательской деятельности в условиях рыночных отношений и конкуренции, приведены система и характеристики современного маркетинга. Значительное внимание уделено маркетинговым подходам, методам прямого ценообразования, конкурентоспособности, алгоритмам планирования новых товаров, маркетингового расчёта цен, формирования комплекса маркетинговых коммуникаций и инструментам, используемыми предприятиями для удовлетворения потребностей потребителей и достижения собственных целей. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА637153 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|