РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060498<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисица Н. М. 
Меркетинговые коммуникации в международном бизнесе : Учеб. пособие / Н. М. Лисица; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х., 2001. - 106 c. - Библиогр.: 54 назв. - рус.

Изложена концепция маркетинговой политики, направленной на продвижение продукта в условиях международного бизнеса, которая заключается в последовательном построении различных форм коммуникации, в частности: рекламы, паблик рилейшнз, новых подходов к проведению переговоров в сфере международного бизнеса. Проанализировано соотношение рациональности и эмоциональности в рекламе. Приведены правила построения обмена в рекламной деятельности. Описаны принципы влияния рекламы на потребителя. Освещена история изучения потребительского поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634880 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського