Токмань Г. Л. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція : Моногр. / Г. Л. Токмань; Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : Міленіум, 2002. - 318 c. - Бібліогр.: с. 297-317. - укp.Запропоновано екзистенціально-діалогічну концепцію методики викладання української літератури, яку розглянуто як домінантну у роботі вчителя старшої школи. Наведено характеристику даної парадигми, а також технології та моделі її реалізації. Описано нові принципи, методи та прийоми викладання. Визначено елементи сучасних методів літературознавчого аналізу в школі. Предложена экзистенциально-диалогическая концепция методики изложения украинской литературы, каторая рассмотрена как доминантная основа работы учителя старшей школы. Приведены характеристика данной парадигмы, а также технологии и модели ее реализации. Описаны новые принципы, методы и приемы преподавания. Определены элементы современных методов литературоведческого анализа в школе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА634219 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|