Лозинська Т. М. Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / Т. М. Лозинська; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2000. - 64 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Висвітлено особливості маркетингу на міжнародному ринку. Наведено характеристику товарних, цінових, розподільчих і комунікаційних стратегій підприємств - суб'єктів міжнародної економічної діяльності. Розглянуто ризики та можливості міжнародного маркетингу, описано специфіку сучасного міжнародного середовища. Освещены особенности маркетинга на международном рынке. Приведена характеристика товарных, ценовых, распределительных и коммуникационных стратегий предприятий - субъектов международной экономической деятельности. Рассмотрены риски и возможности международного маркетинга, описана специфика современной международной среды. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73(4РОС)
Шифр НБУВ: ВА628877 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|