РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060899<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. Новое в экономической кибернетике : Сб. науч. ст. N 3 / ред.: Ю. Г. Лысенко; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2002. - 131 с. - рус.

Приведены результаты исследований в области моделирования коммуникационных процессов в маркетинге. Освещен эффект синергизма в маркетинговых коммуникациях. Рассмотрена реклама как инструмент маркетинговой коммуникации. Проанализировано бюджетное планирование в рекламном бизнесе. Раскрыто влияние рекламы на уровень прибыли предприятия. Акцентировано внимание на проблемах коммуникаций на рынке металлопроката, управлении маркетинговыми коммуникациями на основе эволюционных методов поиска.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1в61я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського