Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 147 с. - (Психол.-пед. науки; N 3). - укp.Наведено гендерний аналіз проблем розвитку сучасної освіти в Україні. Обгрунтовано необхідність розробки та впровадження гендерно-орієнтованих програм і курсів у навчально-виховний процес вітчизняних закладів освіти. Проаналізовано особливості підготовки студентів-хіміків для практичної діяльності у середніх закладах освіти нового типу, де особливого значення набуває цілеспрямована робота щодо розвитку інтелекту учня. Висвітлено проблему уміння працювати з навчальною літературою як передумову самоосвіти студентів, проаналізовано різноманітні підходи до роботи з книгою. Проведено порівняльний аналіз систем освіти Польщі та України. У історичному аспекті від Сократа до В. Сухомлинського розглянуто проблему розвиваючого навчання. Приведен гендерный анализ проблем развития современного образования на Украине. Обоснована необходимость разработки и внедрения гендерно-ориентированных программ и курсов в учебно-воспитательный процесс отечественных заведений образования. Проанализированы особенности подготовки студентов-химиков для практической деятельности в средних заведениях образования нового типа, где особенное значение приобретает целеустремленная работа по развитию интеллекта ученика. Освещена проблема умения работать с учебной литературой как предпосылка самообразования студентов, пронализированы различные подходы к работе с книгой. Проведен сравнительный анализ систем образования Польши и Украины. В историческом аспекте от Сократа до Сухомлинского рассмотрена проблема развивающего обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед. н. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|