Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 156 с. - (Педагогіка; N 7). - укp.Викладено психолого-педагогічні аспекти застосування засобів наочності у навчанні. Проаналізовано гру як засіб виховання у молодших школярів позитивного ставлення до трудових традицій і звичаїв. Розкрито методологічні засади базової педагогічної підготовки майбутніх учителів, концептуальні засади економічної підготовки вчительских кадрів. Висвітлено проблеми інтеграції та диференціації знань учнів у професійних навчально-виховних закладах. Описано модульно-рейтингову систему як інноваційну модель організації навчально-виховного процесу вищого професійного навчального закладу освіти. Особливу увагу приділено проблемам соціальної педагогіки, історії педагогіки, лінгводидактики. Изложены психолого-педагогические аспекты применения средств наочности в обучении. Проанализирована игра как средство воспитания в младших школьников положительного отношения к трудовым традициям и обычаям. Раскрыты методологические основы базовой педагогической подготовки будущих учителей, концептуальные основы экономической подготовки учительских кадров. Освещены проблемы интеграции и дифференциации знаний учеников в профессиональных учебно-воспитательных заведениях. Описана модульно-рейтинговая система как инновационная модель организации учебно-воспитательного процесса высшего профессионального учебного заведения. Особое внимание уделено проблемам социальной педагогики, истории педагогики, лингводидактики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|