Науково-освітній потенціал нації: погляд у XXI століття. Кн. 3. Модернізація освіти / уклад.: В. М. Литвин. - К. : Навч. книга, 2003. - 944 c. - укp.Розглянуто особливості формування конституційної свідомості особистості. Проаналізовано Закони України "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про освіту", а також загальну Декларацію прав людини. Вміщено перелік сирітських будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Запропоновано комплексні заходи щодо всебічного розвитку і функціонування української мови. Визначено стратегію розвитку освіти України у першій чверті ХХІ ст., а також типовий статус середнього загальноосвітнього навчально-виховного закладу. Рассмотрены особенности формирования конституционого мышления личности. Проанализированы законы Украины "О внешкольном образовании", "О профессионально-техническом образовании", "Об образовании", а также общая Декларация прав человека. Помещен перечень сиротских домов и школ-интернатов для детей-сирот. Предложены комплексные меры по всеобщему развитию и функционированию украинского языка. Определены стратегия развития образования Украины в первой четверти ХХІ в., а также типовой статус среднего общеобразовательного учебно-воспитательного заведения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В346576 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|