Божко О. И. Образование как единый развивающий мир / О. И. Божко, С. А. Игнатьева // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2002. - Т. 8. - С. 60-64. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Розглянуто досвід наступності двох ступенів освіти - дошкільної та початкової шкільної - за умов переходу до нової структури функціонування. Вирізнено принципи побудови цієї роботи, сформульовано основні положення, способи та методи роботи щодо організації освітнього простору відповідно до віку учнів. Рассмотрен опыт преемственности двух ступеней образования - дошкольного и начального школьного - в условиях перехода на новую структуру функционирования. Выделены принципы построения этой работы, сформулированы основные положения, приемы и методы работы по организации образовательного пространства в соответствии с возрастом учеников. Ключ. слова: непрерывное образование, преемственность, развивающая среда, дошкольное образование, начальная школа, образовательное пространство, предметная деятельность. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|