Оуенс Р. Г. Організаційна поведінка в освіті: Керівництво учбовими закладами та шкільна реформа / Р. Г. Оуенс. - Х. : Каравела, 2003. - 488 c. - укp.Висвітлено методологічні засади підвищення ефективності навчання, забезпечення зростання кваліфікації викладацького складу. На підставі узагальнення фактичного матеріалу розглянуто особливості здійснення шкільної реформи у США. Розкрито суть понять організаційної поведінки, модерністського та структуралістського мислення. Описано особливості організаційного клімату за допомогою методу анкетування. Охарактеризовано шкільну реформу, засновану на принципах вільного ринку. Освещены методологические основы повышения эффективности обучения, обеспечения роста квалификации преподавательского состава. На основе обобщения фактического материала рассмотрены особенности осуществления школьной реформы в США. Раскрыто содержание понятий организационного поведения, модернистического и структуралистического мышления. Описаны особенности организационного климата с помощью метода анкетирования. Охарактеризована школьная реформа, основанная на принципах свободного рынка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СОЕ) + Ч421.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА640211 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|