РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000062021<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мостенська Т. Л. 
Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. Л. Мостенська, В. В. Прядко. - Чернівці : Букрек, 2002. - 183 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено основні поняття роботи підприємств у процесі становлення ринкових відносин. Проаналізовано взаємодію підприємств із зовнішнім середовищем за умов споживчого ринку. Описано функції маркетингу, елементи математики маркетингу, засоби розповсюдження рекламної інформації. Розкрито напрями ефективної рекламної діяльності. Розглянуто функції каналів розповсюдження товарів.

Освещены основные понятия работы предприятий в процессе становления рыночных отношений. Проанализировано взаимодействие предприятий со внешней средой в условиях потребительского рынка. Описаны функции маркетинга, элементы математики маркетинга, средства распространения рекламной информации. Раскрыты направления эффективной рекламной деятельности. Рассмотрены функции каналов распространения товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА628371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського