РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000062022<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Земляков І. С. 
Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ, 2003. - 350 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлено основні принципи і функції маркетингу. Значну увагу приділено розгляду елементів маркетингового комплексу. Проаналізовано механізм формування та реалізації маркетингових стратегій, напрямки та особливості організації маркетингової діяльності на підприємстві, наведено сучасні технології маркетингу.

Освещены основные принципы и функции маркетинга. Значительное внимание уделено рассмотрению элементов маркетингового комплекса. Проанализированы механизм формирования и реализации маркетинговых стратегий, направления и особенности организации маркетинговой деятельности на предприятии, приведены современные технологии маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639284 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського