Педагогічний процес: теорія і практика : Наук. зап. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2002. - 260 c. - укp.Висвітлено проблему гуманітаризації математичної освіти. Проаналізовано систему профорієнтації як чинник управління неперервною професійною освітою. Розглянуто дидактичні системи професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників в Україні. Описано особливості розвитку в учнівської молоді мотивації до творчості. Викладено теоретичні підходи до проблеми розвитку технічного мислення у дітей. Освещена проблема гуманитаризации математического образования. Проанализирована система профориентации как фактор управления непрерывным профессиональным образованием. Рассмотрены дидактические системы профессиональной подготовки, переподготовки и повышения квалификации работников в Украине. Описаны особенности развития в ученической молодежи мотивации к творчеству. Изложены теоретические подходы к проблеме развития технического мышления у детей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|