Лазарєв М. І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загальноінженерних дисциплін : Моногр. / М. І. Лазарєв; Нац. фармац. ун-т, Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2003. - 355 c. - (Наука). - Бібліогр.: с. 320-355. - укp.Висвітлено проблеми та шляхи підвищення ефективності навчання в інженерній вищій школі. З використанням підходів до розробки змісту технологій навчання та репрезентації його як системи поліізоморфних моделей знань про предметні галузі запропоновано концепцію природодоцільної інтенсифікації навчальної діяльності студентів у технологіях навчання загальноінженерних дисциплін. Розкрито дидактичні, філософські та психологічні засади теорії поліізоморфного змісту технологій навчання. Освещены проблемы и пути повышения эффективности обучения в инженерной высшей школе. С использованием подходов к разработке содержания технологий обучения и репрезентации его как системы полиизоморфных моделей знаний о предметных отраслях предложена концепция природоцелесообразной интенсификации учебной деятельности студентов в технологиях обучения общеинженерных дисциплин. Раскрыты дидактические, философские и психологические основы теории полиизоморфного содержания технологии обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА639506 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|