РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Окландер М. А. 
Проблеми формування маркетингової системи країни / М. А. Окландер. - К. : Наук. думка, 2002. - 167 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингу. Розкрито наукові засади використання маркетингу як інструменту органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування для формування сприятливого зовнішнього середовища господарювання підприємств. Акцентовано увагу на доцільності включення маркетингу в систему важелів державного регулювання діяльністю підприємств.

Рассмотрены концептуальные, методологические и методические положения маркетинга. Раскрыты научные основы использования маркетинга как инструмента органов государственной исполнительной власти и местного самоуправления для формирования благоприятной внешней среды хозяйствования предприятий. Акцентировано внимание на целесообразности включения маркетинга в систему рычагов государственного регулирования деятельностью предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА630178 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського