РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063548<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федоров В. Д. 
Психологічний тезаурус і стиль педагогічної діяльності / В. Д. Федоров; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. Каф. психології та упр. освітою. - Кам'янець-Поділ. : Абекта-НОВА, 2002. - 280 c. - укp.

Висвітлено особливості інтелектуальної та культурологічної складових педагогічної діяльності. Розглянуто стиль як сукупність характерних рис індивіда. Висвітлено психологічні та культурологічні аспекти освіти, а також психологічні чинники діалогу вчителя з дитиною, діяльності школи, афективно-когнітивного процесу розуміння вчителем внутрішнього світу дитини. Розглянуто проблеми розвитку інтелектуально обдарованих дітей, а також етапи розумового розвитку дитини. Запропоновано критерії ефективності уроку, розглянуто закони формування навичок. Проаналізовано вікові особливості розвитку особистості, визначено психологічні ознаки відстаючих учнів. Розглянуто проблему безперервного самовдосконалення педагогів як підгрунтя професійної компетентності, а також як розвиток психологічної організації особистості педагога в системі удосконалення професійної кваліфікації.

Освещены особенности интеллектуальной и культурологической составляющих педагогической деятельности. Рассмотрен стиль как совокупность характерных черт индивида. Освещены психологические и культурологические аспекты образования, а также психологические факторы диалога учителя с ребенком, деятельности школы, аффективно-когнитивного процесса понимания учителем внутреннего мира ребенка. Рассмотрены проблемы развития интеллектуально талантливых детей, а также этапы умственного развития ребенка. Предложены критерии эффективности урока. Проанализированы возрастные особенности развития личности, определены психологические признаки отстающих учеников. Рассмотрена проблема непрерывного самоусовершенствования педагогов как основа профессиональной компетентности, а также как развитие психологической организации личности педагога в системе совершенствования профессиональной квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю983.7в01 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632640 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського