Шевяков О. В. Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності / О. В. Шевяков, О. Ю. Водоп'янова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 294-296. - укp. Висвітлено деякі концептуальні підходи та принципи психології реклами. Освещены некоторые концептуальные подходы и принципы психологии рекламы. Some conceptual approaches and principles of psychology of advertising, to which it is desirable to listen. Ключ. слова: рекламна діяльність, семантичний дизайн, психологічні чинники Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ю959.91-997
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|