Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / ред.: Н. С. Побірченко. - К. : Вид-во Наук. світ, 2002. - 221 с. - (Наук. зб. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини; Вип. 2). - укp.Розглянуто підходи В.А.Сухомлинського щодо філософії для дітей як педагогічної проблеми. Проаналізовано особливості формування змісту сучасної шкільної освіти, а також засад початкової школи. Визначено форми організації навчально-виховного процесу в початкових класах. Запропоновано методику формування в учнів І - ІV класів уявлень щодо інтерфейсу користувача та вміння його використання у навчальній діяльності. Розглянуто особливості навчання дітей сільської початкової школи, а також історичні та соціальні особливості розвитку скаутського руху в Україні. Висвітлено життєвий та творчий шлях О.О. Русова (1847 - 1915 рр.) - українського громадського діяча, вченого, педагога. Рассмотрены подходы В.А.Сухомлинского к философии для детей как педагогической проблеме. Проанализированы особенности формирования содержания современного школьного образования, а также основ начальной школы. Определены формы организации учебно-воспитательного процесса в начальных классах. Предложена методика формирования у учеников 1 - 4 классов представлений об интерфейсе пользователя и умения его использования в учебной деятельности. Рассмотрены особенности обучения детей сельской начальной школы, а также исторические и социальные особенности развития скаутского движения на Украине. Освещен жизненный и творческий путь А.А. Русова (1847 - 1915 гг.) - украинского общественного деятеля, ученого, педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|