РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063743<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Обритько Б. А. 
Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій / Б. А. Обритько; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 240 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби у рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії та практиці рекламних комунікацій. Висвітлено роль реклами в системі маркетингу.

Рассмотрены этапы рекламного процесса - от возникновения потребности в рекламном обращении до его создания, публикации в средствах массовой информации и организации всего комплекса рекламной деятельности. Описаны новые современные направления в теории и практике рекламных коммуникаций. Освещена роль рекламы в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.81я73-2(4УКР) + Ч620.1я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632179 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського