Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій / Б. А. Обритько; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 240 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.Розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби у рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії та практиці рекламних комунікацій. Висвітлено роль реклами в системі маркетингу. Рассмотрены этапы рекламного процесса - от возникновения потребности в рекламном обращении до его создания, публикации в средствах массовой информации и организации всего комплекса рекламной деятельности. Описаны новые современные направления в теории и практике рекламных коммуникаций. Освещена роль рекламы в системе маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.81я73-2(4УКР) + Ч620.1я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА632179 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|