РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063745<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., доповн. - К., 2003. - 440 c. - укp.

Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Відображено всі досягнення американських та європейських спеціалістів у галузі реклами.

Рассмотрены все этапы создания рекламного процесса - от появления потребности в рекламном обращении до его создания, представления целевой аудитории и определения эффективности. Детально освещены психологические основы рекламного менеджмента. Отображены все достижения американских и европейских специалистов в области рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639885 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського