Наден Н. А. Рекламный постер как "зеркало времени" / Н. А. Наден // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 299-303. - рус. Освещен взгляд на рекламу как на произведение искусства, в котором характер образности, качества художественности выступают главным критерием ценности. A view on advertising as on a work of art, in which character of figurativeness, the representational qualities appear by a key factor of value. Ключ. слова: рекламный постер, произведение искусства Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|