РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000063859<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Розвиток внутрішнього ринку - вирішальний фактор соціально-економічного зростання : Матеріали всеукр. студент. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2003 р.: Тези доп.: [У 2 ч.]. Ч. 2 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 291 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку споживчого ринку України. Визначено фактори розвитку оптової торгівлі. Описано сучасні технології організації та проведення тендерів, особливості застосування мерчендайзингу підприємствами України. Розкрито структуру та основні тенденції розвитку ринку тютюнових виробів. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку українського ринку соків. Проаналізовано роль та перспективи маркетингу в сучасній економіці. Значну увагу приділено проблемам розвитку реклами у державі. Викладено методичні підходи до оцінки рейтингу рекламних агентств країни, дослідження соціальних факторів управління персоналом підприємства. Наведено результати дослідження інформаційного забезпечення бізнесу в Україні, маркетингову оцінку дослідження рівня електронної комерції. Розкрито організаційно-правові засади захисту прав споживачів. Висвітлено актуальні питання державного регулювання внутрішньої торгівлі, правові проблеми захисту внутрішнього ринку за умов лібералізації зовнішньої торгівлі, перспективи розвитку банківських послуг на фінансовому ринку.

Освещены проблемы развития потребительского рынка Украины. Определены факторы развития оптовой торговли. Описаны современные технологии организации и проведения тендеров, особенности применения мерчендайзинга предприятиями Украины. Раскрыты структура и основные тенденции развития рынка табачных изделий. Рассмотрены проблемы и перспективы развития украинского рынка соков. Проанализированы роль и перспективы маркетинга в современной экономике. Значительное внимание уделено проблемам развития рекламы в государстве. Изложены методические подходы к оценке рейтинга рекламных агентств страны, исследования социальных факторов управления персоналом предприятия. Приведены результаты исследования информационного обеспечения бизнеса в Украине, маркетинговая оценка исследования уровня электронной коммерции. Раскрыты организационно-правовые основы защиты прав потребителей. Освещены актуальные вопросы государственного регулирования внутренней торговли, правовые проблемы защиты внутреннего рынка в условиях либерализации внешней торговли, перспективы развития банковских услуг на финансовом рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського