РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000064471<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Спеціальна педагогіка : Понят.-термінол. слов. / ред.: В. І. Бондар; АПН України. Ін-т спец. педагогіки. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 436 c. - укp.

Представлено дані щодо дітей із особливими потребами, своєрідність їх розвитку, виховання та навчання. Проаналізовано причини та характер різних порушень фізичного чи розумового розвитку, описано типові навчально-виховні заклади, розкрито мету, завдання, зміст, методи та організацію навчання, виховання таких дітей. Значну увагу приділено відомостям про профілактику порушень зору, слуху, мовлення, розумового розвитку та медичне обслуговування учнів. З урахуванням сучасних тенденцій у галузі спеціальної педагогіки та суміжних наук вміщено інформацію, яка розкриває особливості навчально-виховної роботи. Висвітлено питання, що стосуються дидактичних принципів, форми організації уроку й позакласних виховних заходів, загальнодидактичних вимог до викладання предметів загальноосвітнього циклу, а також суті та методики корекційно-розвиваючої та компенсаторної роботи. Науково обгрунтовано базові педагогічні теорії, концепції, педагогічні течії та підходи щодо вирішення загальних і спеціальних проблем діяльності закладів спеціальної освіти, підготовки, перепідготовки фахівців. Детально охарактеризовано вітчизняний та зарубіжний досвід роботи з дітьми, які мають вади психофізичного розвитку, діяльність видатних учених, практиків у галузі корекційної педагогіки.

Представлены данные о детях с особыми потребностями, своеобразие их развития, воспитания и обучения. Проанализированы причины и характер разных нарушений физического или умственного развития, описаны типовые учебно-воспитательные заведения, раскрыты цель, задание, содержание, методы и организация обучения, воспитания таких детей. Значительное внимание уделено информации о профилактике нарушений зрения, слуха, речи, умственном развитии и медицинском обслуживании учеников. С учетом современных тенденций в отрасли специальной педагогики и смежных наук помещена информация, которая раскрывает особенности учебно-воспитательной работы. Освещены вопросы, касающиеся дидактических принципов, форм организации урока и внеклассных воспитательных мероприятий, общедидактических требований к преподаванию предметов общеобразовательного цикла, а также сути и методики коррекционно-развивающей и компенсаторной работы. Научно обоснованы базовые педагогические теории, концепции, педагогические течения и подходы, касающиеся решения общих и специальных проблем деятельности учреждений специального образования, подготовки, переподготовки специалистов. Детально охарактеризирован отечественный и зарубежный опыт работы с детьми, которые имеют недостатки психофизического развития, деятельности известных ученых, практиков в отрасли коррекционной педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639864 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського