Редченко К. І. Стратегічний аналіз у бізнесі : Навч. посіб. / К. І. Редченко. - 2-е вид., доповн. - Л. : Новий Світ-2000: Альтаїр-2002, 2003. - 271 c. - Бібліогр.: 169 назв. - укp.Розглянуто стратегію та її різновиди. Розкрито суть стратегічного аналізу та його роль у системі управління підприємством. Описано системи стратегічного оцінювання результативності бізнесу. Висвітлено методи прогнозування, порівняльного конкурентного аналізу, інструктивно-описові методи та моделі, призначені для аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства, його конкурентних позицій та життєвого циклу. Рассмотрена стратегия и ее разновидности. Раскрыта сущность стратегического анализа и его роль в системе управления предприятием. Описаны системы стратегического измерения результативности бизнеса. Освещены методы прогнозирования, сравнительного конкурентного анализа, инструктивно-описательные методы и модели, предназначенные для анализа внешней и внутренней среды предприятия, его конкурентных позиций и жизненного цикла. Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА631307 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|