Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін / ред.: О. В. Сергєєв. - Рівне, 2002. - 160 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 5). - укp.Висвітлено актуальні проблеми теорії та методики навчання природничо-математичних дисциплін, методики і техніки навчального експерименту, зокрема з проблем організації та проведення дослідницької роботи учнів. Описано процес становлення експериментального методу пізнання природничих наук. Проаналізовано розвиток творчих здібностей учнів як наслідок цілеспрямованого управління пізнавальною діяльністю у навчанні фізики, особливості розвитку пізнавального інтересу учнів під час виконання лабораторних робіт з фізики. Розкрито психолого-педагогічні аспекти діяльнісного підходу у навчально-пошуковому процесі з фізики. Освещены актуальные проблемы теории и методики обучения природоведческо-математических дисциплин, методики и техники учебного эксперимента, в частности с проблем организации и проведения исследовательской работы учеников. Описан процесс становления экспериментального метода познания природоведческих наук. Проанализированы развитие творческих способностей учеников как последствие целенаправленного управления познавательной деятельностью в обучении физики, особенности развития познавательного интереса учеников во время выполнения лабораторных работ по физике. Раскрыты психолого-педагогические аспекты деятельностного подхода в учебно-поисковом процессе по физике. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.я54(4Укр)3 + Б.р(4Укр)2-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|