Пивовар А. Формування взаємозв'язку пізнавальних процесів і рухових функцій дітей 5-го і 6-го років життя / А. Пивовар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Досліджено наявність тісного зв'язку між показниками розвитку координаційних здібностей і рівнем інтелекту. Одержані дані дають можливість цілеспрямовано розвивати інтелектуальні здібності дітей 5-го і 6-го року життя за допомогою спеціальних фізичних вправ, а також прогнозувати рівень розвитку пізнавальних процесів. Исследовано наличие тесной взаимосвязи между показателями развития координационных способностей и уровнем интеллекта. Полученные данные дают возможность целенаправленно развивать интеллектуальные способности детей 5-го и 6-го года жизни с помощью специальных физических упражнений, а также прогнозировать уровень развития познавательных процессов. The article is devoted to the test analysis of coordination abilities and cognitive processes of the 5-th-6-th years old children. The investigation results give opportunity for singe-minded development of educational processes and permit forecastingthe development level of cognitive processes. Ключ. слова: пізнавальні процеси, координаційні здібності Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ю983.510.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|