Чухрай Н. І. Формування іннноваційного потенціалу підприємства: маркетингове та логістичне забезпечення : Моногр. / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 316 c. - Бібліогр.: с. 264-292. - укp.На підставі маркетингу та логістики розглянуто питання теорії та практики формування інноваційного потенціалу підприємства. Висвітлено методологічні засади оцінки та моніторингу інноваційного потенціалу промислового підприємства, а також сутність концепцій його інноваційного розвитку. Проаналізовано особливості інтеграції маркетингової та логістичної технології їх формування. На основе маркетинга и логистики рассмотрены вопросы теории и практики формирования инновационного потенциала предприятия. Освещены методологические основы оценки и мониторинга инновационного потенциала промышленного предприятия, а также сущность концепций его инновационного развития. Проанализированы особенности интеграции маркетинговой и логистической технологии их формирования. Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55 + У9(4УКР)301-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА635395 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|