РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000066043<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гладун О. Д. 
Формування національної моделі товарного знаку / О. Д. Гладун // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 308-311. - укp.

Наголошено,що товарний знак залишився осторонь від прямих проявів національних рис і традицій та його створення процес творчого діалогу дизайнера і замовника.

Указано, что товарный знак остался в стороне от прямых проявлений национальных особенностей и традиций, и его создание - процесс творческого диалога дизайнера и заказчика.

The trade mark has remained away from direct manifestations of national features and traditions. Creation of a sign - process of the creative dialogue of the designer and customer.


Ключ. слова: товарний знак, національна модель
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ158.463(4Укр) + У9(Укр)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського