Гладун О. Д. Формування національної моделі товарного знаку / О. Д. Гладун // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 308-311. - укp. Наголошено,що товарний знак залишився осторонь від прямих проявів національних рис і традицій та його створення процес творчого діалогу дизайнера і замовника. Указано, что товарный знак остался в стороне от прямых проявлений национальных особенностей и традиций, и его создание - процесс творческого диалога дизайнера и заказчика. The trade mark has remained away from direct manifestations of national features and traditions. Creation of a sign - process of the creative dialogue of the designer and customer. Ключ. слова: товарний знак, національна модель Індекс рубрикатора НБУВ: Щ158.463(4Укр) + У9(Укр)421.20-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|