Балабанова Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 149 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 132-138. - укp.Висвітлено особливості процесу формування цінової політики підприємства за умов ринкової економіки, а також проблеми підприємств у сфері ціноутворення. Розглянуто суть та особливості маркетингового підходу до ціноутворення у підприємстві. Наведено маркетинговий аналіз цінових ризиків. Охарактеризовано ціну як складовий елемент комплексу маркетингу. Освещены особенности процесса формирования ценовой политики предприятия в условиях рыночной экономики, а также проблемы предприятий в сфере ценообразования. Рассмотрены сущность и особенности маркетингового подхода к ценообразованию на предприятии. Приведен маркетинговый анализ ценовых рисков. Охарактеризована цена как составляющий элемент комплекса маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА639341 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|