РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000066231<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 149 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 132-138. - укp.

Висвітлено особливості процесу формування цінової політики підприємства за умов ринкової економіки, а також проблеми підприємств у сфері ціноутворення. Розглянуто суть та особливості маркетингового підходу до ціноутворення у підприємстві. Наведено маркетинговий аналіз цінових ризиків. Охарактеризовано ціну як складовий елемент комплексу маркетингу.

Освещены особенности процесса формирования ценовой политики предприятия в условиях рыночной экономики, а также проблемы предприятий в сфере ценообразования. Рассмотрены сущность и особенности маркетингового подхода к ценообразованию на предприятии. Приведен маркетинговый анализ ценовых рисков. Охарактеризована цена как составляющий элемент комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського