РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000066678<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марков О. Д. 
Автосервіс: організація роботи з клієнтурою : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Д. Марков. - К. : Міжнар. агенція "ВееZone", 2003. - 350 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Описано особливості роботи з клієнтурою у процесі надання послуг автосервісу, структуру підприємств, визначено фактори конкурентоздатності, особливості продукції автосервісу. Наведено характеристику клієнтури, розглянуто методи та умови її залучення, проаналізовано взаємодію, висвітлено процес обслуговування клієнтів.

Описаны особенности работы с клиентурой при предоставлении услуг автосервиса, структура их предприятий, определены факторы конкурентоспособности, особенности продукции автосервиса. Приведена характеристика клиентуры, рассмотрены методы и условия её привлечения, проанализировано взаимодействие, освещен процесс обслуживания клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.304

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського