Вісник Одеського національного університету. Т. 8, вип. 10. Психологія / ред.: В. А. Сминтина. - О., 2003. - 172 с. - укp.Проаналізовано взаємовплив учителя і навчальної групи в інноваційній системі освіти. Описано особливості дезадаптації студентів з особливими потребами. Висвітлено розвиток патріотичної рефлексії у молодшому шкільному віці, психологічні особливості формування законослухняної поведінки громадян. Розглянуто питання диференціації мікрочасових зон свідомості індивіда. Проанализировано взаимовлияние учителя и учебной группы в инновационной системе образования. Описаны особенности дезадаптации студентов с особыми потребностями. Освещены развитие патриотической рефлексии в младшем школьном возрасте, психологические особенности формирования законопослушного поведения граждан. Рассмотрен вопрос дифференциации микровременных зон сознания индивида. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|