Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 21 / ред.: М. І. Бурда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Донец. шк. евристики Донец. фірми наукоєм. технологій НАН України. - Донецьк : Теан, 2004. - 123 c. - укp.Висвітлено формування основ педагогічної культури вчителя математики у процесі навчання математичного аналізу, роль математичної культури у соціоекономічній культурі майбутніх фахівців. Описано білінгвістичну модель навчання математичних дисциплін англійською мовою для студентів. Розглянуто питання інтеграції навчальних знань як способу самореалізації у навчальному процесі викладача і студента. Викладено психолого-педагогічні основи комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей. Розкрито зміст аналітичних методів пошуку розв'язання планіметричних задач. Освещены формирование основ педагогической культуры учителя математики в процессе обучения математическому анализу, роль математической культуры в социоэкономической культуре будущих специалистов. Описана билингвистическая модель обучения математическим дисциплинам на английском языке для студентов. Рассмотрены вопросы интеграции учебных знаний как способа самореализации в учебном процессе преподавателя и студента. Изложены психолого-педагогические основы компьютерно-ориентированных методических систем обучения математических дисциплин студентов экономических специальностей. Раскрыто содержание аналитических методов поиска решения планиметрических задач. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3я54(4Укр)
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|