Потапова Л. В. Дидактические основы формирования личности спортсменов-инвалидов в системе современного образования / Л. В. Потапова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 86-90. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Наголошено, що ефективність процесу навчання, формування особистості учня, перш за все, залежить від викладача. Завданням педагога є розвиток творчих здібностей і вдосконалення навичок самоосвіти, самовиховання, самореалізації особистості, зокрема, студентів-інвалідів різних нозологічних груп. Отмечено, что эффективность процесса обучения, формирования личности ученика, в первую очередь, зависит от преподавателя. Задачей педагога является развитие творческих способностей и усовершенствование навыков самообразования, самовоспитания, самореализации личности, в частности студентов-инвалидов различных нозологических групп. The effectiveness of a study process depends, first of all, von the teacher, what kind of a pupil(s personality he will form. One of the tasks, set before the teacher is the development of creative abilities and formation of self-educational skills and self-realization in the in pupils personalities. Especially it applies to disabled students of various nozological groups. Ключ. слова: формирование личности, развитие, нозологические группы, самообразование Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147р
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|