Комунікативно-когнітивний аспект навчання мови для професійного спілкування : Матеріали міжвуз. наук.-метод. конф., 28 листоп. 2003 р., м. Хмельницький / ред.: В. О. Балашов. - Хмельниц., 2004. - 157 с. - (Зб. наук. пр. Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького; N 27, ч. 2 (спец. вип.)). - укp.Розглянуто умови організації ефективної комунікативно-пізнавальної діяльності курсантів у військовому ВНЗ. Описано сучасні принципи комунікативного навчання іноземної мови, а також принципи комунікативності та когнітивності у викладанні курсу лінгвокраїнознавства. Розкрито комунікативно-когнітивний аспект навчання мови для професійного спілкування. Викладено комунікативний підхід до навчання читання спеціальної літератури англійською мовою, сучасний підхід до функцій перекладача в контексті ділового спілкування. Проаналізовано роль самооцінки у самовдосконаленні соціально-перцептивної компетентності молодого офіцера-керівника. Визначено основні напрямки виховання особового складу Державної прикордонної служби України. Рассмотрены условия организации эффективной коммуникативно-познавательной деятельности курсантов в военном ВУЗ. Описаны современные принципы коммуникативного обучения иностранному языку, а также принципы коммуникативности и когнитивности в преподавании курса лингвострановедения. Раскрыт коммуникативно-когнитивный аспект обучения языку для профессионального общения. Изложены коммуникативный подход к обучению чтению специальной литературы на английском языке, современный подход к функциям преподавателя в контексте делового общения. Проанализирована роль самооценки в самосовершенствовании социально-перцептивной компетентности молодого офицера-руководителя. Определены основные направления воспитания личного состава Государственной пограничной службы Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69800 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|